CHEMOFORM kemični komplet za bazene s peščenim filtrom, velik
Opis
CHEMOFORM kemični komplet za bazene s peščenim filtrom, velik.
Kemični komplet CHEMOFORM za bazene vključuje:
1. pH minus granule 5 kg - za uravnavanje pH ravnovesja bazenske vode;
2. Počasotopne CHEMOCLOR T-tablete (200 g), 5 kg - izdelek je namenjen za trajno dezinfekcijo vode;
3. Hitro topna klorova zrnca, 5 kg - za hitro dezinfekcijo vode;
4. Algicid ALGEN-EX, 5 l - sredstvo proti algam;
5. Flokulant v kartušah (8 x 125 g), 1 kg - za bistrenje bazenske vode.
Voda v plavalnih bazenih se razkuži v skladu z zahtevami litovskega higienskega standarda HN 109:2016 "Varnostne zahteve javnega zdravja za plavalne bazene".
Določite vsebnost preostalega klora v skladu z litovskim standardom LST EN ISO 7393-1:2000 „Kakovost vode. Določanje vsebnosti prostega in skupnega klora“.
POZOR! Izdelki so škodljivi za zdravje pri zaužitju. Močno poškoduje oči. Močno prizadene dihalne poti. Zelo strupeno za vodne organizme, povzroča dolgotrajne spremembe. V stiku s kislino se sproščajo strupeni plini.
Opozorilo!: Ne uporabljajte z drugimi kemikalijami. Lahko sprošča nevaren plin klor. Po uporabi si temeljito umijte roke. Obvezna je uporaba ukrepov za varnost in zdravje pri delu ter ravnanje z odpadki, ki so navedeni na etiketi in varnostnem listu.
Biocidne pripravke uporabljajte varno. Pred uporabo vedno preberite etiketo in informacije o izdelku.
Pogoji shranjevanja: hranite na hladnem, vendar ne pri temperaturah pod ničlo. Embalaža mora biti tesno zaprta, shranjena izven dosega otrok, zaščitena pred neposredno sončno svetlobo.
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.